سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسول سرائیان دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد

رسول سراییان با حکم محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، به عنوان دبیرکل این سازمان منصوب شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در حکمی رسول سراییان را به عنوان دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب کرد.

در حکم صادره برای انتصاب دبیرکل جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور  آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای سراییان

نقش حساس و تعیین کننده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نبوده و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان مرکزثقل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نقش موثری را در تدوین و تکوین بسیاری از فعالیت‌های گذشته، جاری و به حتم آینده این حوزه ایفا می‌نماید.

برای دست یابی هر چه بهتر به اهداف پیش بینی شده و در اجرای ماده ۶۸ آیین نامه اجرایی تشکیل نظام صنفی رایانه‌ای مصوبه شماره ۲۱۱۸۵/ت ۲۶۰۸۹ مورخ ۱۳۸۳/۰۴/۲۴ هیات محترم وزیران، جناب عالی را به عنوان دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب می نمایم.

امید است سابقه درخشان، تخصص و تعهد جناب عالی، سرمایه های گرانقدری باشند که با عنایت خداوند متعال شما را در جهت رونق صنف و شکوفایی اقتصادی کشور با تکیه بر فناوری اطلاعات و ارتباطات یاری نمایند و شاهد فصل نوینی از فعالیت‌های منسجم سازمان در جهت همگرایی توان صنفی باشیم.

سراییان، پیش از این معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران بوده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.