سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای تاریخ مصرف گذشته ۳ میلیاردی در چالوس

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۵ هزار قلم مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۳ میلیارد ریال در چالوس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع کالا‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی در مرزن آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی چالوس، با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چالوس در بازدید از محل نگهداری کالا توسط متهم، ۱۵ هزار قلم کالای تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: کالا‌های کشف شده برای امحاء جمع آوری و محل مورد نظر پلمب شد.

وی با بیان اینکه متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و نظارت بر عرضه کالا‌های سلامت محور در استان خبرداد و گفت:عرضه کالا‌های قاچاق منجر به تعطیلی کارخانجات داخلی، بیکاری جوانان و بروز مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضاء مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

مواد غذایی تاریخ گذشته در چالوس کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.