سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام ذوالنور در مراسم بزرگداشت شیخ نمر مطرح کرد؛

حکام عربستان نوکر و بازیچه دست سیاستمداران آمریکایی هستند/عاملان به شهادت رساندن شیخ نمر ترس از تحویل پیکر وی دارند

نماینده مردم قم در مجلس گفت: ترامپ عربستان سعودی را به یک گاو شیرده تشبیه می کند اما حکام عربستان برایشان این تشبیهات مهم نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام ذوالنوری،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همایش استقامت و شهامت که به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله نمر در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد ، ردپای عربستان سعودی در ترور شخصیت های علمی و مذهبی کشورهای اسلامی و آواره شدن هزاران خانواده مسلمان در سوریه، یمن ، لیبی ، بحرین ، عراق ، افغانستان و ... راه مشهود و غیرقابل انکار دانست و گفت: دست نشانده نظام سلطه در منطقه (عربستان) با استفاده از امکانات اقتصادی ، سیاسی و ... خود امروز به دنبال این است که شیعیان را در ذهن ها کافر جلوه داده و مسلمانان را به جان هم بیاندازد!

وی حکام عربستان سعودی را نوکر و بازیچه دست سیاستمداران آمریکایی دانست و گفت: جای سوال دارد که ترامپ رئیس جمهور آمریکا، عربستان سعودی را به یک گاو شیرده تشبیه می کند اما حکام عربستان غیرت به خرج نمی دهند و برایشان این تشبیهات مهم نیست!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته نباید از حکام عربستان توقع رفتاری بهتر از این را داشت؛ حکامی که دست در دستان آمریکایی ها می گذارند و با نهایت بی شرمی ، چشمشان را به کمبود غذا و داروی کودکان مظلوم ملل مسلمان می بندند و برایشان مهم نیست که این کودکان از کمبود غذا و دارو جانشان را از دست می دهند.

وی افزود: حکام عربستان سعودی و سیاستمداران آمریکایی بدانند که با ترور علما و شخصیت های دینی در کشورها، نه تنها ایستادگی ملل مسلمان کم تر نمی شود بلکه جبهه مقاومت و بیداری مسلمانان در سراسر جهان روز به روز گسترده و مستحکم تر می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز اگر عاملان به شهادت رساندن شیخ نمر ترس از تحویل پیکر وی دارند یک دلیل مهم دارد و آن هم این است که نگرانند با تحویل پیکر شیخ نمر ، مزار این شهید تبدیل به کانون و میعادگاهی برای بیداری اسلامی شود.

وی در آخر انقلاب اسلامی را مبعث بیداری مسلمانان در سراسر جهان دانست و گفت: راه عزت ، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در مقابله با مستکبران جهان همچنان محکم و مقاوم ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

بزرگداشت شیخ نمر در قم

برچسب ها: یمن ، نمایندگان مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.