سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی بارش در ارتفاعات استان به شکل برف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا ۲۴ ساعت آینده آسمان خوزستان ابری همراه با رگبار، رعدوبرق و وزش بادقابل ملاحظه به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها با توجه به حجم بارش‌ها در این مناطق مورد انتظار است و همچنین بارش در ارتفاعات به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری با اشاره به وجوع مه در آسمان استان بیان داشت: امروز خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود و از صبح فردا آسمان صاف تا کمی ابری همراه با مه یا مه رقیق مورد انتظار است و تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۱۴ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان  گفت: میزان بارندگیهای ۲۴ ساعت گذشته در دزفول ۱۴.۴ میلیمتر، بستان ۱۹.۲ میلیمتر، اهواز ۵ میلیمتر، مسجد سلیمان ۱۱ میلیمتر، رامهرمز ۱۸ میلیمتر، آبادان ۱.۶ میلیمتر، شوشتر ۱۱.۱ میلیمتر، ایذه ۷.۲ میلیمتر، شادگان ۲.۴ میلیمتر، حسینیه اندیمشک ۴۴.۳ میلیمتر، لالی ۱۷.۵ میلیمتر، گتوند ۲۱.۴ میلیمتر، شوش ۱۷.۹ میلیمتر، دهدز ۱۰.۹ میلیمتر و در ایستگاه کشاورزی اهواز ۶ میلیمتر ثبت شده است.

وی در پایان افزود: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۲۱ و دهدز با ۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند و تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۱۴ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/م

احتمال بارش برف در ارتفاعات خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.