سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به ۹۰۰ هزار نسخه کتاب

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی استان به ۹۰۰ هزار نسخه کتاب تجهیز شده و منبع مناسبی برای استفاده پژوهشگران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ‌اردبیل امروز در نشست کتاب‌خوان ویژه پژوهشگران در اردبیل اظهار داشت: پژوهش عامل مهمی ‌در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی بوده و میزان پژوهش‌های انجام شده در هرجامعه شاخص توسعه یافتگی آن جامعه به حساب می‌آید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل هدف تحقیق را کشف وگسترش دانش برشمرد و افزود: پژوهش در حقیقت راهی برای جست‌وجوی آگاهی است و با تحقیقکردن می‌توان به عرصه‌های جدید علم و دانش پا نهاد و وارد عرصه‌های ناشناختهشد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی با دارا بودن بیش از 900 هزار نسخه کتاب یکی از غنی‌ترین مراکز علمی برای استفاده پژوهشگران است، تصریح کرد: محققان می‌توانند از این منابع در تحقیقات علمی خود استفاده کنند.

عزیزخانی توجه به پژوهش در دوران تحصیل را ضروری دانست و بیان کرد: پژوهش در دوران کودکی منجر به تقویت،روحیه کنجکاوی و خلاقیت در کودکان شده ومیل به دانستن در آنها راافزایشداده و باعث می‌شود به کشف محیط اطراف خود بپردازند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نقش معلمان را مهمترین و حساس‌ترین نقش در نهادینه کردن امر پژوهش دانست و گفت: ارائه تحقیق گروهی در خصوص موضوعات خاص و گفت‌وگو درمورد مباحث علمی سبب ایجاد چالش فکری به منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر توسط دانش‌آموزان خواهد شد.

انتهای پیام/ع

وجود بیش از 9000 نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.