سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد:

شهرداری مشهد واحد‌های مسکن خیرساز را به افراد فاقد مسکن دهد

امام جمعه مشهد گفت:تمام این تلاش‌ها در تامین اولین ضروریات زندگی اقشار آسیب‌پذیر منطقه حاشیه شهر اهتمام دارند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع ۲۱۲۰ واحدی زندگی گفت: تمام این تلاش‌ها در تامین اولین ضروریات زندگی اقشار آسیب‌پذیر منطقه حاشیه شهر اهتمام دارند و این شرکت بانی این اقدام خیر شده است.

وی تصریح کرد: این مجتمع دارای حدودا ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر و افراد فاقد مسکن بوده که بخشی از این واحد‌ها سهم شهرداری است و ویژه فقرای منطقه‌ای که یا از مسکن مستحکم برخوردار نیستند یا در جای نامساعدی از نظر منطقه طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی حاشیه شهر زندگی می‌کنند، است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه ساخت این مجتمع که به‌همت شهرداری بوده، قابل تقدیر است، گفت: دو حرکت انجام می‌شود، هم برای افرادی که دارای مسکن مناسب نیستند و هم در راستای توسعه آبادانی منطقه حاشیه شهر بوده، برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبادسازی است که اهتمام دو بعدی از شورای شهر و شهرداری بوده که از این همت تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با تشکر از سرمایه‌گذار این مجتمع، افزود: از ۲ هزار واحد مجتمع ۴۰۰ واحد سهم شهرداری است و یک هزار و ۶۰۰ واحد را به‌عنوان خیر مسکن‌ساز با شرایط آسان در اختیار افراد فاقد مسکن حاشیه شهر قرار دهند و عمل قابل تقدیری است.

وی تصریح کرد: آنچه که در اینجا برای رضای خدا سرمایه‌گذاری می‌شود در آخرت دستگیرشان می‌شود و همت شورای شهر و شهرداری هم که در نتیجه سبب می‌شود که افراد آسیب‌پذیر دارای منزل شوند.

انتهای پیام//ج.ر
 

شهرداری منازل خیرساز را در اختیار اقشار حاشیه شهر قرار دهد

برچسب ها: شهرداری ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۳ دی ۱۳۹۷
شما چرا به راحتی حرف وسخن نرم افزاری بیان می فرمایید ؟