سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: به مدیران اجرایی و فرمانداران استان مهلت ۱۰۰ روزه داده شد تا مشکلات اقتصادی واحد های تولیدی را حل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران در نشست با ۳۰ سرمایه گذار برتر استان با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه اقتصاد در استان متمرکز شده است، گفت: به مدیران اجرایی و فرمانداران برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان مهلت  ۱۰۰ روزه  داده شده است.

وی افزود: مدیران بانک‌ها حق تملیک واحد‌های تولیدی را ندارند و این موضوع با همیاری شورای هماهنگی بانک‌های استان پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به راه اندازی پرواز باری هوایی در استان، گفت: دولت و استانداری وظیفه تسهیلگری و بسترسازی دارد و از بخش خصوصی انتظار داریم به میدان بیایند تا  تفاهم نامه‌های امضا شده را به عقد قرارداد نزدیک کنند.

خیریانپوربا بیان اینکه در ۳ استان شمالی از ظرفیت هوایی برای توسعه صادرات استفاده می‌شود، افزود: نگاه مدیریتی استان بر شناسایی محرک‌های اقتصادی استان و شناخت گره‌های پیش پای تولیدکنندگان است.

وی گفت: شورای گفتگوی استان به عنوان ظرفیت مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته و بسیاری از قوانین زاید در این شورا به راحتی قابل حذف و اصلاح است.

انتهای پیام/آ

مدیران بانک‌ها حق تملیک واحد‌های تولیدی را ندارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.