سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی

متقاضیان شرکت در بیست و هفتمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کار و دانش فقط تا فردا فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بیست و هفتمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کار و دانش برای کسب دیپلم هنر، همزمان با سراسر کشور در شهر رشت برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این آزمون تا فردا (۱۴) دی فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون ادواری به صورت دوره‌ای برای تعیین مهارت هنری برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در ٣٤ رشته مهارتی کار و دانش و در ۲ بخش نظری و عملی در بین کسانی که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ،با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این آزمون از ١٧ آذر امسال آغاز شده است، افزود: مهلت ثبت‌نام رشته‌های مهارتی آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ساعت ٢٤ روز ١٤ دی‌ماه امسال ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت دفترچه راهنما به سامانه الکترونیکی https://azmoonehonar.ir/Advari مراجعه کنند.

سید امیر مصباح گفت: به متقاضیان پس از قبولی در آزمون‌های کتبی و عملی، گواهینامه مهارت اعطا می‌شود که پس از گذراندن دروس عمومی در آموزش و پرورش می‌توانند مدرک دیپلم خود را از آموزش و پرورش کسب کنند.

وی تصریح کرد: بیست و هفتمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر، روز جمعه ٢٨ دی‌ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اعلام زمان ثبت‌نام در آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی

برچسب ها: وزارت ارشاد ، آزمون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.