سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره عمار محفل گفتگو و مباحثه مردمی شد

سومین روز از نهمین جشنواره سینمایی عمار، محفلی را برای گفتگوی مردم با عقاید مختلف ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره مردمی فیلم عمار به کار خود ادامه می دهد و در سومین روز که می توان گفت شلوغ ترین نیز بود، دو جلسه حاشیه دار و گفتمان خیز در آن برگزار شد.

یکی از این نشست ها جلسه سخنرانی بهروز افخمی با موضوع پرسش و پاسخ درباره وضعیت سینمای ایران، جایگاه آن در جهان، پرداختن به مقوله حضور در جشنواره های خارجی و تاثیر آنها بر سینمای ایران و ... بود که پس از پرداختن به مقوله های مذکور بحث بین چند نفر از حاضران و افخمی درباره سینمای کمدی بالا گرفت و حاشیه هایی را رقم زد.

افخمی با استدلال های خود ساخت فیلم کمدی حتی آن هایی که نقد به آنها وارد است را رد نکرد.

جلسه بعدی نشست پرسش و پاسخ مستند " هاشمی زنده است " بود که برخی از مخاطبان حاضر در این نشست با واکنش های متفاوت نسبت به محتوای فیلم، به جز پرسش و پاسخ با کارگردان با یکدیگر نیز بحث هایی کردند.

بقیه اتفاقات امروز در جشنواره مردمی فیلم عمار از نمایش فیلم تا حضور خبرنگاران و هنرمندان و ... به صورت عادی و مانند روزهای قبل بود.

از سویی استقبال مخاطبان از نشست خبری "هاشمی زنده است " و جلسه بهروز افخمی زیاد بود و افراد متعددی با گرایش های سیاسی مختلف حضور داشتند.

شایان ذکر است نهمین دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین با نمایش فیلم های مستند، داستانی ، کلیپ و... در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.