سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در لایحه بودجه سال آینده کل کشور

رئیس سازمان برنامه وبودجه آذربایجان غربی از رشد ۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در لایحه بودجه سال آینده کل کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ناصر رئیس سازمان برنامه وبودجه آذربایجان غربی  با اشاره به این که در لایحه بودجه سال آینده کل کشور درآمد‌های استانی آذربایجان غربی یک  هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است، که ۱۱ درصد رشد را نسبت به درآمد مصوب سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد گفت: حدود ۱ هزار ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در لایحه بودجه سال آینده می‌باشد که از ۲۰ درصد رشد نسبت به امسال برخوردار است.

وی افزود: علاوه بر این اعتبارات عمرانی، آذربایجان غربی از منابع دیگری از جمله ۲۰۱ میلیارد تومان از اعتبارات ملی استانی شده و ۱۴۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات طرح‌های عمرانی ملی استان استفاده می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین به افزایش اعتبارات عمرانی در طول سال‌های اخیر و رشد ۴۲ درصدی در این زمینه موضوع دیگری بود که آقای حضرتی به آن هم اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در لایحه بودجه سال آینده سهم بری استان از کیک بودجه دولت بیشتر از میزان سهم از جمعیت کل کشور است به گونه‌ای که جمعیت این استان حدود ۴.۱ درصد از جمعیت کل کشور را شامل می‌شود، اما حدود ۴.۷ درصد بودجه کشور را این استان از آن خود کرده است.

حضرتی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان و اختصاص اعتبارات طرح‌های مختلف در این سفر گفت: ۲ هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان برای ۴۸ طرح عمرانی در استان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در این سفر اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: ۱ هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان از این اعتبارات از منابع عمومی و ۱ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان دیگر نیز از منابع صندوق توسعه ملی تخصیص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

 

افزایش  اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در لایحه بودجه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.