سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیل آمریکایی: مهاجران غیرقانونی در باشگاه گلف ترامپ به کار گرفته شده‌اند

یک وکیل مدافع آمریکایی از به کارگیری مهاجران غیرقانونی در باشگاه گلف رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، آنیبال رومرو، وکیل مدافع پنج زن کارگر غیرقانونی در باشگاه گلف دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نیوجرسی در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه (امروز) گفت: «شواهدی دال بر اینکه افراد بیشتری بدون آنکه به طور رسمی استخدام شده باشند در باشگاه گلف به کار گرفته شده‌اند، وجود دارد».

آنیبال رومرو به هیل گفت: «این برداشت من از صحبت‌های موکلانم است. آن‌ها دوستانی دارند که هنوز آنجا مشغول به کار هستند».

او در ادامه افزود «ما راجع به تعداد زیادی از کارکنان در باشگاه گلف صحبت می‌کنیم که استخدام آن‌ها جایی ثبت نشده بود، کسانی که در آنجا بکار گرفته شده اند، کسانی که داستان مشابهی دارند».

رومرو گفت: «افراد زیادی در گذشته در آنجا کار می‌کردند و ما اعتقاد داریم  حدود ۱۲ یا ۱۳ نفر هنوز در آنجا مشغول به کار هستند. ما چیزی از آن‌ها نشنیده ایم».

صحبت‌های رومرو پس از آن مطرح می‌شود که نیویورک تایمز مطلبی راجع به ویکتورینا مورالس نوشت. گفته شد این زن در سال ۱۹۹۹ به طور غیرقانونی از مرز عبور کرد و در سال ۲۰۱۳ در باشگاه ملی گلف ترامپ در بدمینستر نیوجرسی به استخدام درآمد.

ویکتورینا مورالس در این خصوص گفت: از مدارک مهاجرت «جعلی» استفاده کرد تا استخدامش را قطعی کند.

این خبر‌ها در حالی مطرح می‌شود که دولت دونالد ترامپ همچنان اتمام مهاجرت غیرقانونی را اولویت اول کار خود مطرح می‌کند.

شبکه تلویزیونی هیل برای دریافت اظهارنظر در این خصوص با دولت ترامپ تماس گرفت. پاسخ دولت آن بود که «اگر کارمندی برای دور زدن قانون مدارک جعلی ارسال کند فورا قرارداد او فسخ می‌شود».

با این حال، رومرو، وکیل مدافع، چهارشنبه اعلام کرد: باشگاه می‌داند که چه کسانی را استخدام کرده است. در مورد موکلان من، آن‌ها به استخدام باشگاه درآمدند و مدیران آنجا می‌دانستند چه کسانی را دارند استخدام می‌کنند. اما با فرض آنکه نمی‌دانستند، سندی با نام ال-۹ وجود دارد که این سند توسط کارمندان تهیه شده است و اگر آن‌ها پیگیری‌های الکترونیکی را دنبال می‌کردند احتمالا می‌فهمیدند که این زنان قانونا مجاز به کار کردن در آمریکا نیستند».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.