سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شادمانی نتانیاهو از عمق نفوذ رژیم صهیونیستی بر سیاست آمریکا

منابع صهیونیستی می‌گویند در دیدار اخیر وزیر خارجه آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تمام خواسته‌های نتانیاهو از واشنگتن موافقت شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، منابع صهیونیستی می‌گویند در دیدار روز سه‌شنبه مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تمام درخواست‌های نتانیاهو از واشنگتن پذیرفته شده است.

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تل‌آویو با بیان این مطلب افزود نتانیاهو پس از دیدار روز سه‌شنبه با پمپئو این احساس را داشت که اسرائیل در بسیاری از حوزه‌ها بر سیاست آمریکا نفوذ دارد.

او همچنین ادامه داد: «در رابطه با تحولات سوریه، اسرائیل و آمریکا هم‌اکنون در حال کار بر سر ایده‌های گوناگونی هستند که به اسرائیل کمک خواهد کرد».

این مقام صهیونیستی درباره عمق نفوذ لابی‌های رژیم صهیونیستی بر سیاست آمریکا با اشاره به دیدار پمپئو و نتانیاهو تصریح کرد «اسرائیل تقریبا هر چیزی را که می‌خواست به دست آورد، اسرائیل ۸ درخواست داشت که پمپئو با ۷ مورد از آنها موافقت کرد».

وزیر خارجه آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید برزیل با هم دیدار و گفتگو کردند.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا پس از این دیدار  با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: «از بابت ملاقات با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در برزیل خوشحالم. در این دیدار بر تعهد دولت ترامپ و مردم آمریکا به تضمین امنیت اسرائیل تاکید کردم.   آمریکا کاملا از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند. اتحاد آمریکا و اسرائیل قوی است.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.