سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) اعلام کرد:

در ماه بیش از ۱۳۰۰ شیمی‌درمانی در مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) انجام می شود

رئیس مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) گفت: مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) در ۵ طبقه و سالن‌های جداگانه بانوان و آقایان ساخته شده و ماهانه بالای ۱۳۰۰ نفرپذیرش شیمی‌درمانی دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، فاطمه ورشویی رئیس مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا (ع) در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: افزود: مرکز تصویربرداری مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا (ع) مجهز به سیستم‌های نوین پزشکی بوده و سی‌تی‌اسکن و ام‌آری‌آی این مجموعه برخلاف برخی دیگر از دستگاه‌های مشابه امکان انجام خدمات درمانی بیماران سنگین وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد.

رئیس مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا (ع) با بیان اینکه بخش پزشکی هسته‌ای در این مرکز فعال است، خاطرنشان کرد: این بخش به همراه سایر بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی با راه‌اندازی بیمارستان ناظران مجهز‌تر از بخش‌های موجود در مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا (ع) خواهد شد و در این مجموعه خدمات درمانی، پیشگیری و مشاوره‌ای به‌صورت فردی و گروهی ارائه می‌شود.

ورشویی تصریح کرد: یکی از نگاه‌های ویژه ما به دانش‌آموزان بوده و معتقدیم که بهترین زمان پیشگیری لز سرطان در دوران دانش‌آموزی بوده و در این خصوص تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا (ع) و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی منعقد شده است.

وی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های این مجموعه می‌توان به تشخیص زودرس، درمان به‌موقع، مشاوره‌های لازم به بیمار و همراهان و ... اشاره کرد.

جریان رادیوتراپی و پرتودرمانی در کشور ۱۵ سال از دنیا عقب است

سارا عبداللهی مدیر تحقیق و توسعه رادیوتراپی مرکز تخصصی و رادیو تراپی رضا(ع) هم در این نشست گفت: متاسفانه جریان رادیوتراپی و پرتودرمانی در کشور ۱۵ سال از دنیا عقب بوده و نمی‌توانیم که رقابتی برابر داشته باشیم.
 
  وی افزود: متاسفانه جریان رادیوتراپی و پرتودرمانی در کشور ۱۵ سال از دنیا عقب بوده و نمی‌توانیم که رقابتی برابر داشته باشیم و در مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا (ع) بسیار خرسندیم که به همراهی خیران نیک‌اندیش همسطح با استاندار‌های روز دنیا ارائه می‌دهیم.

مدیر تحقیق و توسعه رادیوتراپی مرکز تخصصی و رادیو تراپی رضا(ع) افزود: این مرکز در ۲ شتاب‌دهنده تصویربرداری‌های مجهز، پیشرفته و به‌روز دنیا را دارد و روزانه به صد‌ها بیمار ارائه خدمت می‌دهد و درمان بیماران سرطان پستان چپ را به‌گونه‌ای دارد که بیمار با خطر و ریسک بیماری‌های قلبی مواجه نشود.

عبد اللهی با بیان اینکه خدمات این مجموعه با تعرفه دولتی ارائه می‌شود، گفت: همچنین برای خدمات جانبی و پیش‌مراقبتی همچون کنترل قلب در سرطان پستان چپ هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و رسالت ما در نگاهی بلندنظرانه در جهت ارائه خدمات گسترده ارائه شده است.

وب افزود: خدمت شایسته و صادقانه به تمامی بیماران به‌ویژه بیماران نیازمند در دستور کار خادمان این مجموعه قرار گرفته است و خوشبختانه با حمایت خیران نیک‌اندیش این خدمات روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود.
 
انتهای پیام// د.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.