سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناجا در مشهد:

اجازه نمی‌دهیم حادثه دانشگاه علوم تحقیقات تبدیل به بحران شود /شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تا پایان سال ۹۸ دارای "پلیس فتا" می‌شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه پنجمین دوره مراسم دانش آموختگی مرزبانی و دریابانی آموزشگاه علمی تخصصی ثامن‌الائمه (ع) نیروی انتظامی در مشهد گفت: جرایم در فضای مجازی نسبت به سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته که نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت‌ها و آمادگی‌های خود توانسته بیش از ۸۰ درصد جرایم این حوزه را کشف کند.

وی با بیان اینکه برنامه ما این است تا پایان سال ۹۸ همه شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای پلیس فتا باشند، تصریح کرد: هم اکنون در ۱۴۶ شهرستان و مرکز استان پلیس فتا فعالیت می‌کند و امیدواریم با تأمین اعتبار لازم از سوی دولت بتوانیم در سایر شهر‌ها نیز پلیس فتا را راه‌اندازی کنیم.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به‌دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشور است، افزود: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود؛ دشمنان 40 سال است در حال موج‌سواری به‌روی این گونه حوادث هستند که باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته حتماً پاسخگو باشند.

وی امنیت موجود در کشور را بالاترین افتخار دانست و افزود: 40 سال است دشمن برنامه‌های خود را در راستای تغییر در ریل انقلاب گذاشته اما خوشبختانه با هوشیاری مردم و برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری هرگز نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

سردار اشتری افزود: برخی از تجهیزات در مرز توسط وزارت دفاع به نیروی انتظامی اختصاص داده شد، اما بخش اعظمی از آن باقی مانده که امیدواریم دولت محترم و مجلس شورای اسلامی این تجهیزات را در اختیار وزارت دفاع قرار دهند که این وزارتخانه نیز تجهیزات را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی با عزیزان در ستاد کل و وزارت دفاع برگزار شده که امیدواریم هر چه سریعتر نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز ناجا برای انجام بهتر مأموریت‌ها اقدام کنند.

فرمانده ناجا گفت: در نظرسنجی‌هایی که سال گذشته انجام شد اعلام کردند که نیروی انتظامی جزو چهار دستگاه اول به دلیل اعتماد مردم به ناجا شده است و امسال نیز از بین ۳۲ دستگاه، دومین دستگاه مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نیرو‌های ما توانسته اند مأموریت‌ها را به خوبی انجام دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.