سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

#خصوصی_سازی|کاربران خواستار توقف خصوصی‌سازی افسارگسیخته شدند

کاربران فضای مجازی با هشتگ #خصوصی_سازی از اجتماع امروز جمعی از دانشجویان، کارگران و طلاب در مقابل سازمان خصوصی‌سازی در حمایت از کارگران هفت تپه، فولاد ملی، هپکو نوشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز جمعی از دانشجویان، کارگران و طلاب در اعتراض به روند خصوصی‌سازی و نحوه واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و در حمایت از کارگران هفت‌تپه، فولاد ملی، هپکو، آذرآب و ماشین‌سازی تبریز مقابل سازمان خصوصی‌سازی تجمع کردند. احمد توکلی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی  یکی از حاضران در این اجتماع اعتراضی بود.

حاضران در این تجمع که به همت اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی و با عنوان «خصوصی سازی افسار گسیخته را متوقف کنید» برگزار شد، اعتراض خود نسبت به روند غیرشفاف خصوصی‌سازی‌ را اعلام کردند.

براساس تصاویر منتشرشده از این اجتماع، حاضران در این جمع دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن شعارهایی مانند «خصوصی‌سازی رانتی عامل بیکاری» و « خصوصی‌سازی غیرشفاف را متوقف کنید» نوشته شده بود.

همزمان با برگزاری این تجمع کاربران فضای مجازی هشتگ #خصوصی_سازی را داغ کردند و تصاویر و شعارهای این اجتماع را در پست‌های خود به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۲ دی ۱۳۹۷
پس کارخانه رشت الکترونیک چی ؟