سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی راه اندازی کتابخانه سیار در مناطق عشایری در فارس

جلسه چگونگی راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار مناطق عشایری استان فارس بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان محروم عشایری با محوریت ترویج مطالعه،کتاب‌خوانی و توجه به برنامه‌های جذاب و تمرین خوب زندگی کردن، ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به جامعه عشایری، تقویت و تجهیز منابع کتابخانه‌ای تشکیل شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد کانون بیان کرد: تاکنون در کتابخانه سیار روستایی کانون شهر‌های نی‌ریز، داراب و فسا  به جامعه عشایری خدمت رسانی شده است.

مدیر کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان فارس تصریح کرد: با اشاره به بند ح ماده ۶۳ قانون برنامه ششم توسعه دولت موظف شد، اعتبار و منابع لازم را برای ترویج ارزش‌های ایرانی اسلامی، گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش در مناطق محروم روستایی، مناطق عشایری و مرزی در اختیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قرار دهد.

افتخاری افزود: با هماهنگی سازمان مدیریت برنامه و اداره کل امور عشایر در صورت اختیار گرفتن اعتبار و منابع، فعالیت‌ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ عشایری استان فارس گسترش می‌یابد.
انتهای پیام/ت

بررسی راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار عشایری در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.