سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندی ساده برای استفاده دوباره از پلاستیک‌هایی که در خانه دارید +فیلم

با دیدن فیلمی که در این خبر آمده، از پلاستیک‌هایی که در منزل دارید، به نحو مطلوب دوباره استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در همه خانه‌ها تعداد قابل توجهی نایلون پلاستیکی از خریدهای قبلی ما وجود دارد که بدون استفاده مانده‌اند. استفاده بیش از حد و غیر عادی از کیسه‌های پلاستیکی که تجزیه آن‌ها بیش از صدها سال در طبیعت به طول می‌انجامد، علاوه بر آنکه آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را متوجه محیط زیست می‌کند، خطرات بزرگی را هم برای زندگی انسان‌های کره زمین در بر خواهد داشت.

کارشناسان و حامیان محیط زیست به عموم مردم توصیه می‌کنند که در هنگام خرید از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده کنند اما این موضوع هنوز در اغلب شهرها و به ویژه در فروشگاه‌های محصولات مختلف به خوبی جا نیفتاده است.

گاهی با تعداد انبوهی از این پلاستیک‎ها در خانه مواجه می‌شویم که نمی‌دانیم چگونه و در چه جایی از آن‌ها نگهداری کنیم و در برخی از مواقع نیز بعضی از افراد پلاستیک‌های اضافه در خانه را روانه سطل زباله می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:  قهوه‌سازی که چهره هر مشتری را روی قهوه‌اش به تصویر می‌کشد +فیلم


در این خبر با روشی ساده آشنا خواهید شد که با ساخت جعبه‌ای کوچک و کاربردی و البته آسان می‌توانید پلاستیک‌هایی که استفاده‌ نمی‌شوند و در خانه دارید را در آن تعبیه کرده و برای دفعات بعدی مورد استفاده قرار دهید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.