سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان، میزبان فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اکران همزمان فیلم‌های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فیلم‌های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همزمان در استان هم اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٠ تا ٢٢ بهمن‌ماه امسال همزمان با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تهران برگزار می‌شود، افزود: جشنواره بین‌المللی فجر یکی از مهمترین رخداد‌های فرهنگی کشور است که همزمانی اکران فیلم‌های سی و ششمین دوره این رویداد مهم فرهنگی در گیلان، پارسال با استقبال ١٢ هزار نفری شهروندان روبرو شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مصادره، عرق سرد، کامیون، شعله‌ور، امپراطور جهنم، لاتاری، فیل‌شاه از جمله فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بودند که در سینما میرزا کوچک رشت اکران شدند.

فیروز فاضلی با تأکید بر اینکه، هزینه برای فرهنگ و هنر، سرمایه‌گذاری است و فرهنگ‌سازی برای این موضوع نیاز به همیاری و همگامی متولیان فرهنگی به ویژه رسانه‌ها را دارد، تصریح کرد: اطلاعات مربوط به اکران فیلم‌های جشنواره امسال به محض مشخص شدن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

استان گیلان دارای ٩ سینمای فعال و سه سینمای غیرفعال با ظرفیت پنج هزار و ٧٦٨ صندلی است.

 

انتهای پیام / ق

اکران همزمان فیلم‌های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.