سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتفاقی که قرار بود تا سال ۲۰۱۹ برای ایران بیفتد +فیلم

ویدئویی از ادعای جان بولتون و اتفاقی که قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۸ برای ایران بیفتد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل (در دولت جورج دبلیو بوش) و یکی از تندروترین سیاستمداران آمریکایی طبق روال همیشگی در نشست گروهک مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس شرکت کرده بود و در سخنرانی خود در این گردهمایی گفته بود: «رفتار و اهداف حکومت ایران به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و به هین خاطر تنها راه حل موجود تغییر خود رژیم است ... امیدواریم در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم!» و همچنین ادعا کرد انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید.

اما حالا با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی و گذشت چند روز، نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران با استحکام همچنان پر قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و خود را برای جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آماده می‌کند و ۲۲ بهمن امسال را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

در ادامه ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
خبرخوان
۱۹:۵۰ ۱۳ دی ۱۳۹۷
مشکلات ایران مثل مشکلات داخلی است به آمریکا ربطی ندارد.
منوچهر
۱۳:۴۵ ۱۳ دی ۱۳۹۷
ملت بزرگ ایران هیچگاه آب در آسیاب دشمن نمیریزن .. و اگر نگرانی در سطح جامعه وجود دارد به خاطر میزان بالای تورم و گرانی و وضعیت اقتصادی موجود است و برخی تبعیض ها در دخل و خرج ها و استفاده نامشروع آقازاده ها از بیت المال ..همین و الا ما همگی مشت واحد هستیم و بر دهان استکبار و ایادی ناچیز او در منطقه خواهیم زد پس همه با هم مرگ بر امریکا
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۳ دی ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
ان شالله در آینده نزدیک جمهوری اسلامی شاهد به درک واصل شدن آل سعود نجس نابودی صهیونیست و نتانیاهوی رذل و جان بولتون خبیث و ترامپ فاسد خواهد بود و ما آن زمان جشن بزرگتری را خواهیم گرفت .