معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی با بیان اینکه با پیمانکاران شرکتهای مختلف برای تجهیز مبلمان شهری و تبلیغات مذاکره میکنیم، گفت: طبق قوانین سازمان زیباسازی شهرداری تهران تنها دستگاه متولی در بحث تبلیغات محیطی در شهر تهران است، که در مواردی همچون سردر صنوف و عرشه پلها فعالیت میکند.
فرزام در خصوص نرخهای تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر گفت: این تابلوها نرخ ثابتی ندارند و قیمت آنها بستگی به کشش بازار دارد و در ایام مختلف سال قیمت آنها متفاوت است.
معاونت تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری با بیان اینکه ما در معامله با شرکتها تکفروشی نداریم، اظهار کرد: طبق مصوبه سازمان زیباسازی تابلوها در بستههایی بستهبندی میشوند و از طریق مزائده با نظارت دستگاههای مسئول واگذاری میشود که در آنجا نرخهای تک فروشی هم اعلام میشود.
وی با بیان اینکه قیمت تابلوها در زمان اوج تقاضا بیشتر میشود و در زمانی که بازار خوب نیست کمتر است، ادامه داد: یکی از دیگر از وظایف سازمان زیبا سازی حذف زواید شهری است که تا کنون در پهنههای خیابان انقلاب، بهارستان و حضرت عبدالعظیم اقداماتی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه پهنههای دیگری را هم شروع خواهیم کرد، اظهار کرد: برای این کار نیاز به حمایتهای مردمی و برخی دستگاههای بالادستی داریم.
فرزام با بیان اینکه در این برنامه اقداماتی از قبیل: شستشو، تعمیر و بازسازی صنوف انجام میشود، گفت: ما در این کار با صنوف قرارداد میبندیم و با مالک توافق میکنیم که کمتر از ۵۰ درصد بیمهها را پرداخت کند که البته اگر مالکان مشارکت کنند میتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.
وی در پایان با انتقاد از تابلوهای الایدی که در سردر صنوف نصب میشود، اظهار کرد: این تابلوها بیشتری غیر استاندارد هستند و موجب خیرگی رانندگان و حادثهآفرینی میشود.
انتهای پیام/