سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه در دانشگاه کوثر بجنورد

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: در سال آینده تحصیلی دانشگاه کوثر ویژه خواهران در مقطع تحصیلات تکمیلی در رشته مدیریت رسانه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا حسینی با اشاره به اینکه دانشگاه کوثر به‌عنوان تنها مرکز آموزش عالی تک جنسیتی شرق کشور است، گفت: دانشگاه کوثر ویژه خواهران در سال ۱۳۹۱ با مصوب شورای گسترش در بجنورد تأسیس‌شده است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۱۷ رشته مقطع کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرفته‌ شده است و اکنون این دانشگاه ۲۸۰۰ دانشجو دارد، افزود: ازنظر تعداد دانشجو در بین دانشگاه‌های تک جنسیتی کشور بعد از دانشگاه الزهرا عنوان دوم را دارد.

رئیس دانشگاه کوثر با تأکید بر اینکه مأموریت دانشگاه کوثر در حوزه علوم انسانی است، گفت: در دانشگاه کوثر محدودیت ساختمان داریم و از ساختمان‌های استیجاری استفاده می‌کنیم و از دستگاه‌های اجرایی درخواست حمایت برای حل این موضوع داریم.

وی با توجه به مأموریت دانشگاه کوثر به‌عنوان تنها دانشگاه تک جنسیتی شمال شرق کشور در حوزه علوم انسانی، از راه‌اندازی مرکز مطالعات زنان و خانواده جهت تسهیل کسب‌وکار بانوان و آموزش، کمک و مشاوره دادن به بانوان و کم کردن آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه کوثر خبر داد.
حسینی با اشاره به اینکه باید نگاه توسعه‌ای داشته باشیم افزود: دستگاه‌های اجرایی با بها دادن به آموزش عالی می‌توانند رشد کنند و به توسعه برسند.

انتهای پیام/ط


جذب دانشجو در دانشگاه کوثر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.