سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه های مختلف در آغاز سال نو میلادی

معاون سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه های مختلف شهر اصفهان در آغاز سال نو میلادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رشیدی معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ضمن تبریک سال نو میلادی به هم شهریان ارمنی عنوان کرد: سالیان سال است که هم شهریان ارمنی در کنار مسلماننان اصفهانی هم‌زیستی مسالمت‌آمیزی داشتند و با تقدیم شهدای گرانقدر، آبروی بیشتری نصیب کشور و شهرکردند.
وی افزود:طبیعی است که دغدغه‌ی مدیران شهری این است که در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف در خدمت عزیزان ارمنی باشد.
معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در شهر و به خصوص در محله‌های ارمنی نشین در سال جاری اظهار کرد: برنامه مشترکی در میدان جلفا به یادبود استاد زاون قوکاسیان که از مشاهیر اصفهان به شمار می‌رود، برگزار شد.
رشیدی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در باشگاه آرارات به صورت برنامه‌های ورزشی و تفریحی اجرا کردیم.
وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌هایی که اقلیت‌های مذهبی در اصفهان دارند، تصریح کرد: تلاش داریم با کمک این نهاد ها، گامی در راستای بهبود شرایط زیستی در شهر برداریم؛ چرا که مبنای ما در شهر بر زیست‌پذیری با عدالت تمام اقشار جامعه است.
معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بخشی از ایجاد شرایط زیست پذیری از سوی شهروندان رقم می‌خورد، بیان داشت: بخشی دیگر از ایجاد شرایط مناسب زیست‌پذیری شهروندان، به مدیریت شهری وابسته است و تلاش ما بردر اختیار قرار گرفتن تمام امکانات شهری برای شهروندان است و امیدواریم که به این مهم دست یافته باشیم.
وی به برنامه‌های سال نومیلادی اشاره کرد و گفت: آذین‌بندی محله جلفا و شهر به مناسبت میلاد حضرت مسیح صورت گرفته است و تلاش همکاران در منطقه ۵ بر اجرای مشارکتی برنامه‌ها و جشن‌های اقلیت مذهبی بوده است.

رشیدی در پایان عنوان کرد: تلاش مدیران شهری بر این بوده که آغاز سال نو میلادی را در کنار همشهریان عزیز ارمنی ومسیحی جشن بگیریم.

انتهای پیام/ س

برنامه های سال نو میلادی در اصفهان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.