سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اشتغال زندانیان پس از حبس؛

کمتر از یک درصد زندانیان استان به سمت جرم رفته اند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: مهارت آموزی به زندانیان خراسان رضوی موجب ایجاد بیشترین اشتغال و کمترین بازگشت به جرم کشور در خراسان رضوی شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در نشست خبری با موضوع "آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و نقش آن در اشتغال" گفت: زندانیان بخشی از مهارت‌آموزان این اداره هستند که با همکاری اداره کل زندان‌های استان، در کارگاه آموزشی زندان  به فراگیری آموزش‌های لازم مشغول می شوند.

وی با تاکید بر اهمیت اجتماعی و امنیتی اشتغال زندانیان پس از حبس، افزود: کمتر از یک درصد زندانیان استان پس از ترخیص به سمت جرم رفتند که این عدد در حال رسیدن به صفر درصد بوده و برای تمامی آن‌ها مشاغل ثابت ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با اشاره به مهارت آموزی به زندانیان در ۱۲ زندان استان ادامه داد: امسال در حوزه آسیب‌های اجتماعی برای اولین بار آموزش‌های لازم را به متکدی‌گرا‌ها در ۲۷ مرکز ترک اعتیاد که از سال‌های گذشته وجود داشته است، داده ایم.

رحیمی گفت: عملکرد اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در زندان‌ها که سبب اشتغال پایدار زندانیان و بازنگشتن به جرم آن‌ها شده، تجلیل دستگاه‌های قضایی و انتظامی را به همراه دارد.

انتهای پیام//ف.ش
 

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۱۲ زندان استان خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.