سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت ۳۲ تروریست به دست ارتش الجزایر در سال ۲۰۱۸

وزارت دفاع الجزایر اعلام کرد در سال ۲۰۱۸، ارتش این کشور با اجرای چندین عملیات, ۳۲ تروریست را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع الجزایر اعلام کرد در سال ۲۰۱۸، ارتش این کشور با اجرای چندین عملیات, ۳۲ تروریست را به هلاکت رساند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع الجزایر در بیانیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد اعلام کرد ارتش این کشور طی چندین عملیات در سال ۲۰۱۸, ۳۲ تروریست را به هلاکت رساند و همچنین ۱۳۲ تروریست دیگر را تحویل مقامات نظامی داد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است به علاوه، ارتش ۱۷۰ نفر از حامیان گروه‌های تروریستی و ۲۲ عضو خانواده‌های تروریست‌ها را بازداشت کرده است.

همچنین در سال ۲۰۱۸, نیرو‌های ارتش الجزایر ۵۱۲ بمب دست ساز, ۶۱ مین، بیش از دو هزار کیلوگرم مواد منفجره و بیش از شانزده هزار کیلوگرم مواد شیمیایی که برای ساخت مواد منفجره به کار می‌رفت را کشف و نابود کردند.

در بخش امنیت مرز‌ها و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جرایم سازمان یافته، نیرو‌های ارتش ۶۱۱ قاچاقچی مواد مخدر، یک هزار و ۸۰۰ قاچاقچی دیگر, ۹۵۰ جوینده غیرمجاز طلا و ۴۱ غواص غیرمجاز را بازداشت کردند.

در ضمن، طی عملیات مختلف بیش از هفت تن کوکائین، بیش از ۵ تن قرص روانگردان , ۹۴۵ خودرو, ۱۷ پهپاد, ۷۸ دستگاه مخابراتی و ۸۹ دوربین چشمی کشف و ضبط شد.

در قسمت پایانی بیانیه وزارت دفاع الجزایر آمده است در بخش مبارزه با مهاجرت‌های غیرقانونی، نیرو‌های ارتش ۶۸۳۴ مهاجر غیرقانونی را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.