سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۱ بار نقض آتش‌بس از سوی ائتلاف سعودی در الحدیده

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد طی ۴۸ ساعت گذشته ائتلاف متجاوز سعودی ۱۹۱ بار در الحدیده نقض آتش‌بس کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی السریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در کنفرانسی خبری اعلام کرد طی ۴۸ ساعت گذشته ائتلاف متجاوز سعودی ۱۹۱ بار در الحدیده نقض آتش‌بس کرده است.

یحیی السریع همچنین تاکید کرد ائتلاف متجاوز در دو روز گذشته، بیش از ۱۰۵ گلوله خمپاره به سوی مناطق مختلف در استان الحدیده شلیک کرده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین تصریح کرد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز طی ۴۸ ساعت گذشته، ۳۷ بار به مناطق مختلف یمن حمله کردند.

این در حالیست که شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: در حملات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به چند روستا در منطقه حوامره در جنوب تعز، سه نفر شهید و شماری زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز اعلام کرد، حمله هوایی ائتلاف متجاوزان به پل العقله در شهرستان قفله عذر در استان عمران یمن، به شهادت یک شهروند غیرنظامی و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۸:۵۹ ۱۲ دی ۱۳۹۷
یحیی السریع : باید از اول محاسبه میکردید که این کار فرصت و زمان خریدن برای ائتلاف گاوان شیرده گاوچران آمریکائی است و فقط و فقط موشک جواب موشک است که جواب میدهد چون دشمن تا دندان مسلح شما فقط زبان زور را میفهمد...................انتقام خون رزمندگان شهید و ملت غیور خود را با شلیک زلزال و برکان بگیرید همین و بس.........