سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

#اتاق_آمارسازی | انتقاد کاربران از آمارهای تخیلی مسئولان استان فارس

در پی انتشار اطلاعات اشتباه از سوی اتاق بازرگانی شهرستان فارس، بسیاری از کاربران فضای مجازی به این موضوع واکنش منتقدانه نشان دادند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به منظور ارائه اطلاعات آماری مهم و اساسی بخش خصوصی کشور و رفع نيازهای آماری فعالان اقتصادی جهت تهيه، تدوين و انتشار سالنامه آماری به عنوان یک ابزار مفید و شناخته شده در فرایندهای اطلاع رسانی محسوب می‌شوند.

سالنامه آماری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از مجموعه‌ای از آخرين اطلاعات آماري موجود در زمينه فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط اتاق بازرگانی ایران، نتايج حاصل از اجرای طرح‌های آمارگیری و آمارهای ثبتی مرتبط با عملکرد بخش خصوصی توسط دستگاه‌های اجرايی کشور در قالب جداول و نمودارها تشكيل شده‌ است.

در همین رابطه به تازگی مسئولین اتاق بازرگانی شهرستان فارس با انتشار آماری کذب حقیقت این روزهای شیراز را مخفی کرده است و اطلاعاتی را نشر داده که با حقیقت موجود هم‌خوانی ندارد. در همین راستا کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند و با انتشار توئیت‌هایی انتقاد خود بر این مبحث را به گوش مسئولین بالادست اتاق بازرگانی شهرستان فارس  رساندند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.