سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان توسعه تجارت ایران مطرح کرد؛

اهمیت صنعت نمایشگاهی در معرفی ظرفیت‌های کشور به مخاطبان خارجی/لزوم تدوین سیاست‌های توسعه‌ای صادرات

مودودی گفت: اهمیت صنعت نمایشگاهی در معرفی ظرفیت‌های کشور به مخاطبان خارجی و شناسایی رقبا انکار ناپذیر است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ­­سازمان توسعه تجارت ایران، ​­محمدرضا مودودی در نشستی با ­سرپرست نمایشگاه بین‌المللی تهران، ​­با اشاره به ضرورت توسعه تجارت خارجی کشور‌ها با تکیه بر افزایش ظرفیت‌های تولید صادراتی، توان بازاریابی، حفظ بازار‌های هدف و خلاقیت نیروی انسانی ­اظهار کرد: بی شک، حضور در زنجیره تامین جهانی یکی از دغدغه‌های دولت و بخش خصوصی است چرا که ارتقای سطح بنگاه‌های اقتصادی و توانمندسازی آنان به منظور حضور در بازار‌های بین المللی از مشخصات اقتصاد پیشرو و رو به رشد است.

وی با تأکید بر اولویت‌های سازمان توسعه تجارت ایران افزود: اهمیت صنعت نمایشگاهی در معرفی ظرفیت‌های کشور به مخاطبان خارجی و شناسایی رقبا انکار ناپذیر است و همگرایی سیاست‌های موجود و اجرای همسوی این سیاست‌ها می‌تواند تسهیل کننده گام‌های بزرگ به سوی توسعه صادرات تلقی شود.


بیشتر بخوانید: ضعف در تنوع کالاهای صادراتی/ اروپا انتظارات ایران را برآورده نکرده است


گفتنی است؛ ​­­سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران طی­­­ ملاقات‌های مکرر با مسئولان­­ بخش خصوصی و دولتی تلاش دارد در تعامل با بخش‌های مختلف و ایجاد همدلی، توسعه صادرات در دوران تحریم را رقم بزند.

انتهای پیام/

ضرورت توسعه تجارت خارجی کشور‌ها با تکیه بر افزایش ظرفیت‌های تولید صادراتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.