سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلزن قطر به ایران: ما به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر امیدوار است به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صعود کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، چیزی تا نمایش تیم ملی قطر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باقی نمانده است. کاپیتان تیم ملی قطر حسن الهیدوس در جدیدترین مصاحبه خود از روند آماده سازی تیم ملی قطر و شرایط تیم باشگاهیش (السد) صحبت کرده است.

این کشور ثروتمند عربی تا به حال ۱۰ بار در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور داشته است و می‌خواهد رکورد خود در این رقابت‌ها را ارتقا دهد.

الهیدوس بازیکن ملی پوش تیم السد که به تازگی از مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا برگشته است به همراه بازیکنان تیم ملی قطر در گروه E. رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم‌های لبنان، عربستان سعودی و کره شمالی می‌رود.

حسن الهیدوس درباره عملکرد تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا گفت: من فکر می‌کنم تیم ما به یک چهارم این رقابت‌ها می‌رسد. ما بازیکنان با استعدادی داریم که یک سال و نیم زیر نظر سانچز سرمربی کارکشته مان تلاش کرده اند.

وی ادامه داد: ما هیچ فشاری روی خودمان احساس نمی‌کنیم. نتایج اخیرمان به عنوان محرک عمل کرده است. ما از اردوی آماده سازی خود لذت می‌بریم.

الهیدوس در پایان گفت: ما ۴ سال آینده میزبان جام جهانی هستیم، باید به این تورنمنت آسیایی به عنوان مسابقات آماده سازی توجه کنیم.

تیم ملی قطر به تازگی مقابل تیم‌های قرقیزستان و اردن پیروز شده است و تنها به تیم‌های ملی الجزایر و ایران (قوی‌ترین تیم آسیایی این رقابت ها) نتیجه را واگذار کرده است.

قطر ۴ سال آینده در سال ۲۰۲۲ میزبان جام جهانی است و حضور موثرشان در این رقابت‌ها می‌تواند آن‌ها به آینده امیدوارتر کند.


بیشتر بخوانید:

ایران ۲ - قطر یک/ یوز‌ها با پیروزی به استقبال جام ملت‌های آسیا رفتند

فاکس اسپورت روی ادعای کی روش خط قرمز کشید

سرمربی فوتبال قطر مانع حضور خبرنگاران ایرانی در ورزشگاه خلیفه دوحه شد


انتهای پیام/

صحبت های الهیدوس در مورد جام ملتهای آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.