سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری بیش از ۱۰۰۰ نفر متهم به قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت:: بیش از ۱۰۰۰ نفر متهم به قاچاق انواع کالا در مدت ۹ ماه امسال در مرز‌های استان دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از ارومیه، سردار عزت الله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: در مدت ۹ ماه سالجاری ۲ هزار و ۱۵۱ مورد عملیات موفق مرزی در امر مبارزه با هرگونه قاچاق در مرز‌های استان رخ داده و در این راستا با هوشیاری و درایت مرزبانان انواع کالای قاچاق در کل به ارزش ۷۶۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کشف و ضبط و یک هزار و ۲۰۱ نفر متهم نیز دستگیر و تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: همچنین در این زمینه یک هزار و ۶۱۵ راس دواب و ۶۰۳ دستگاه خودرو توقیف و ۱۲ هزار راس هم احشام مهار شده است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در ادامه از جمله این کشفیات را بیش از ۳۸ هزار نخ انواع سیگار خارجی، ۴ هزار و ۵۹۴ جفت کیف و کفش زنانه، ۸۲۳ هزار و ۵۵۴ قلم انواع دارو و ۱۱ هزار و ۱۳۸ قلم انواع لوازم آرایشی عنوان کرد.

سردار رشیدیان کشف و ضبط ۶ کیلو گرم نقره، ۶۰۰ گرم طلا، ۸۱ هزار و ۱۵۰ ثوب البسه و ۶ هزار و ۴۷۵ متر پارچه را نیز از دیگر کشفیات در مدت ۹ ماه امسال نام برد.

وی همچنین افزود: در این مدت ۲۰۳ هزار دلار، ۲ هزار یورو، ۲۲ هزار لیر ترکیه و ۹ میلیون و ۸۷۵ دینار ارز قاچاق کشف و ضبط گشته است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در پایان یادآور شد: مرزبانان استان هر آن با عزمی راسخ و مقتدرانه با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد کرده و این کشفیات نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی نیرو‌های مرزبانی در جهت برخورد و مبارزه با انواع کالای قاچاق بوده و انشاالله روز به روز شاهد پیشبرد این امر خواهیم بود.

انتهای پبام/م

دستگیری قاچاقچیان در مرز‌های آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.