این اطلاعیه میافزاید: از آنجا که سامانه سوابق بیمه شدگان و همچنین سایر خدمات غیرحضوری در پایگاه اطلاع رسانی رسمی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس قرار دارد نیازی به استفاده از این اپلیکیشن و پرداخت هزینه بابت استفاده از خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی نیست.
لازم به ذکر است، پیش از این نیز اپلیکیشنهای دیگری نیز با نامهای مختلف اقدام به ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی و دریافت وجه بابت این کار کردهاند که مطابق قانون پیگیریهای لازم برای جلوگیری از فعالیت آنها انجام میگیرد.
لذا به بیمه شدگان و بازنشستگان و عموم مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی توصیه شده که خدمات مورد نیاز خود را تنها از طریق مبادی رسمی مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی دریافت کنند.
پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به عنوان درگاه رسمی خدمات غیرحضوری این سازمان تمامی خدمات غیرحضوری که در حال حاضر ارائه میشود را در قالب میز خدمات غیرحضوری در دسترس عموم مردم قرار داده است. همچنین اپلیکیشن «تأمین اجتماعی من» به عنوان تنها اپلیکیشن متعلق به این سازمان خدمات غیرحضوری را به مخاطبان ارائه میدهد.
همچنین خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از طریق کد دستوری #۱۴۲* در دسترس قرار دارد.
انتهای پیام/