سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ورزشی استان قزوین

از هیات ورزشی استان در انتظار انتخاب رئیس تا میزبانی قزوینی از دور برگشت رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر

اخبار ورزشی از تیراندازی با کمان، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی و هیات‌های ورزشی را در روز سه شنبه ۱۱ دی ماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،در بسته اخبار ورزشی امروز سه شنبه شاهد خبر‌هایی، دعوت مربی قزوینی به اردوی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین، قزوین میزبان دور برگشت رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر، تیرانداز قزوینی در صدر برترین‌های کشور و ۵ هیات ورزشی استان در انتظار انتخاب رئیس هستید.

مربی قزوینی به اردوی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین دعوت شد

جبراعیل عبادی مربی آبیکی در اولین مرحله آمادگی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین شرکت می‌کند، این اردو با دعوت از ۱۶ کماندار، از امروز به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار می‌شود.

تیم ملی تیر و کمان خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ هلند، آماده می‌کند.

قزوین میزبان دور برگشت رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر

رقابت‌های دور برگشت این رقابت‌ها با حضور تیم‌های فیروز قزوین، هیأت بوکان، سهند اسپورت شهر ری و ایثار قم برگزار می‌شود.

این مسابقات روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ دی ماه در سالن جانبازان و معلولین مجموعه شهید بابایی برگزار خواهد شد.

تیرانداز قزوینی در صدر برترین‌های کشور

در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی، ابراهیم برخورداری تیرانداز ملی پوش قزوینی در صدر ورزشکاران در رشته تپانچه ۱۰ متر، کشورمان قرار گرفت.

برخورداری در این بخش در رنکینگ ۸۶ دنیا قرار گرفته است، برخورداری شرکت در رقابت‌های بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارد.

۵ هیات ورزشی استان در انتظار انتخاب رئیس

هیات‌های انجمن‌های ورزشی، بدنسازی و پرورش اندام، وزنه برداری، دوچرخه سواری و بوکس، هیات ها ورزشی استان هستند که در انتظار انتخاب رئیس جدید در مجمع انتخاباتی هستند.

هیات‌های انجمن‌های ورزشی با ریاست مرتضی ململی، بدنسازی و پرورش اندام و وزنه برداری با سرپرستی محسن جواهری و حسین مقامی سه هیاتی هستند که مهیای انتخابات می‌شوند.

هیات‌های دوچرخه سواری و بوکس هم به دلیل قانون منع به کارگیری پیشکسوتان با سرپرستی علی لطفی و شاهرخ آزادمنش پیگیر برگزاری مجمع انتخابات هستند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.