سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی بیش از ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و سایر جرائم مرتبط با آن طی ۲۴ ساعت گذشته در محدوده شهر کرمان اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا با تلاش ماموران کلانتری ۱۷ کرمان یک محل دپوی سوخت قاچاق شناسائی و از آن ۱۴ هزارو ۵۰۰ لیتر گازوئیل به همراه یک دستگاه کامیون که یک جاساز منبع سوخت داشت، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه بیان داشت: سایر یگان‌های این فرماندهی نیز در اجرای این طرح موفق شدند ۱۶ هزارو ۱۱۰ لیتر کازوئیل و مقدار ۸۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق و در مجموع ۳۱ هزارو ۴۱۰ لیتر را کشف و ۸ قاچاقچی سوخت را دستگیر کنند.

سرهنگ کشاورزی با اشاره به توقیف ۶ دستگاه خودرو سنگین گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه سوخت قاچاق تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان کرمان با قدردانی از همکاری مسئولان قضایی اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
انتهای پیام/ی

کشف سوخت قاچاق در کرمان

برچسب ها: قاچاق ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.