سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰۶ هکتار از اراضی ملی بروجرد خلع ید شد

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بروجرد گفت: تاکنون در ۱۰۰ و ۱۴۰ از اراضی روستا‌های انگشته و آبسرده بروجرد درخت بادام کاشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امیر ثقلینی گفت: عده‌ای افراد سودجو اقدام به فروش اراضی ملی می‌کنند که شهروندان باید توجه داشته باشند برای خرید و فروش هرگونه اراضی ملی استعلامات لازم را از منابع طبیعی شهرستان اخذ کنند.

وی افزود: ضروری است که مردم هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و زمین خواری را به اداره منابع طبیعی شهرستان اطلاع دهند تا موضوع سریع رسیدگی شود و از تخریب و تصرف‌های غیر قانونی جلوگیری به عمل آید.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بروجرد بیان کرد:عملیات جنگل کاری اقتصادی در ۲ روستای انگشته و آبسرده این شهرستان درسال جاری آغاز شده و تاکنون در ۱۰۰ و ۱۴۰ از اراضی روستا‌های انگشته و آبسرده بروجرد درخت بادام کاشته شده است.

ثقلینی با بیان اینکه جنگل کاری اقتصادی در اراضی شیب دار انجام می‌شود، اضافه کرد: جنگلکاری اقتصادی با هدف جلوگیری از فرسایش خاک و جذب نزولات آسمانی و همچنین ایجاد اشتغال و توانمند سازی جوامع روستایی دراین مناطق انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

هکتار از اراضی ملی بروجرد خلع ید شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.