سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاران در چرخه ادارات سرگردان نشوند/ لزوم تسهیل‌گری در اشتغال

استاندار بوشهر بر لزوم تسهیل‌گری در حوزه اشتغال و تولید تاکید کرد و گفت: نباید سرمایه‌گذاران را در چرخه ادارات سرگردان کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند در نشست جمع‌بندی سفر به شهرستان جم بیان کرد بالاترین وظیفه خدمت‌گزاران، خدمت به مردم و ایجاد امید در بین مردم است و بزرگترین وظیفه ما ایجاد آرامش برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی مدیریت استان بوشهر پرهیز از حاشیه‌سازی و تلاش برای خدمت به مردم است افزود: حاشیه‌سازی‌ها مردم را از دریافت خدمات مناسب محروم می‌کند و باید از حاشیه‌ها دوری کرده و به خدمت صادقانه به مردم بپردازیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: جامعه ما نیازمند و تشنه خدمت است و با وجود مشکلاتی که شاهد هستیم، اما همه مسئولان باید همت کنند تا در مسیر خدمت‌گزاری دچار خطا نشویم.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای آرامش و تلاش برای تسهیل‌گری در امر سرمایه‌گذاری از اهداف ما در استان بوشهر است، افزود: مسئولان برای توسعه و کمک به مردم آستین همت را بالا بزنند و از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

گراوند خواستار تلاش مدیران برای تسهیل‌گری در تولید و اشتغال شد و بیان کرد: اگر همت و اراده در این مسیر باشد نباید با این ظرفیت‌های استان بوشهر شاهد وجود فرد بیکار باشیم.

وی خواستار توجه ویژه به محصولات کشاورزی استان بوشهر شد و تصریح کرد: در استان بوشهر فقط در یک بعد یعنی نفت و گاز رشد کردیم و در بقیه ظرفیت‌ها از جمله کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و... به خوبی کار نشده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نباید سرمایه‌گذاران را در چرخه ادارات سرگردان کنیم، ادامه داد: وزیر کشور در سفر به استان بوشهر از وضعیت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان رضایت داشت و عنوان کرد که استان بوشهر در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه تامین آب از مهمترین مشکلات شهرستان جم است، افزود: این موضوع باید با جدیت بیشتری با صنایع نفت و گاز پیگیری شود و طرح آبخیزداری جم نیز پیگیری شود.گراوند از بهبود و ارتقای وضعیت راه‌های شهرستان جم خبر داد و گفت: ساخت سد باغان و دشت پلنگ در دستور کار است و برای تامین اعتبارات اجرای این طرح‌ها مشکل اعتباری حل شده و ۸۴ میلیارد تومان در اختیار استان است.

انتهای پیام/م

لزوم تسهیل‌گری در حوزه اشتغال و تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.