سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تشکیل کارگروه نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی در خوزستان

استاندار خوزستان بر لزوم تشکیل کارگروه نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: باید کارگروه نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی در استان با هدف نظارت بر هزینه تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان مشاغل در اهداف مورد مصوب تشکیل شود.

وی افزود: همچنین باید ظرفیت‌های بی‌شمار استان در زمینه‌های پتروشیمی، فولاد، آبزی پروری و کشاورزی بهره برد و البته نباید از توسعه بر مبنای نفت غافل شده چرا که این وزارتخانه نسبت به طرح‌های توسعه‌ای در استان داراری تکالیف اجتماعی است.

شریعتی بیان داشت: وزارت نفت به دنبال اجرای طرح‌های توسعه‌ای چاه‌های نفت در همه مناطق استان استان مانند دزفول، خرمشهر، اندیمشک و قسمتی از اراضی نیشکر است و در حوزه نفت غرب کارون ایجاد اشتغال در دستور کار است و در مدت یک سال و نیم گذشته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به تربیت نیروی ماهر در منطقه هویزه و سوسنگرد مأمور شده است.

استاندار خوزستان گفت: برنامه‌ریزی برای افزایش میزان تولید در میادین غرب کارون از ۵۰۰ بشکه در روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه صورت می‌گیرد و این میزان از افزایش بدون شک ظرفیت‌هایی برای استان خوزستان به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/م

توسعه اشتغال خوزستان با نظارت بر طرح های اشتغالزایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.