سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب دستاورد‌های انقلاب اسلامی

دبیر کارگروه ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی از رونمایی کتاب مستند دستاورد انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مرتضی  حسینی فر دبیر کارگروه ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: کتاب مستند دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی سند تاریخی اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌ها، در راستای محرومیت زدایی استان است.

وی با بیان اینکه این اقدام بسیار ارزشمندی برای اهل پژوهش می باشد گفت: کتاب دستاورد انقلاب اسلامی کتاب جامعی است که تمام آمار‌ها و تحلیل‌های صورت گرفته برای استفاده آیندگان در آن درج خواهد شد.

وی افزود:هدف از تدوین این کتاب جامع، دسترسی اهل فن و پژوهش و تحقیق برای بهره مندی در تنظیم برنامه‌های آتی استان می باشد.

وی هم چنین به برگزاری نمایشگاه دستاورد چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت:در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک نمایشگاه در اوایل بهمن ماه برگزار خواهد شد.

حسینی فر بیان کرد:۱۶ دستگاه استان، عضو کار گروه ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هستند که از مردادماه سال جاری بر اساس دستور ابلاغ تشکیل شد و تا کنون بیش از ۸ جلسه تشکیل شده و مصوبات خوبی با همفکری اعضا شکل گرفته است.

وی بیان کرد:آیین بازگشایی مدارس در روستای رحیم آباد نیز در راستای اهداف ستاد چهل سالگی انقلاب بر گزار شد.

وی افزود:برگزاری مراسم سیزده آبان ماه و مراسم ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو و ۱۴ آذر بزرگداشت روز جهانی داوطلب، مراسم ۹ دی ماه روز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران،از برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این ستاد بود.

 

انتهای پیام/ت

برگزاری نمایشگاه دستاورد های چهل سالگی انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.