سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آتش‌سوزی در یک ساختمان ۴ طبقه در خیابان مولوی/ نجات جان ۲۰ نفر توسط آتش‌نشان‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه در خیابان مولوی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۱۷ امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمانی مسکونی در خیابان مولوی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش2نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شد.

وی افزود: محل آتش‌سوزی یک ساختمان ۴ طبقه بود که در هر طبقه آن ۴ واحد مسکونی وجود داشت؛ طبقه منفی این ساختمان پارکینگ بود که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵داخل این پارکینگ آتش گرفته و کاملا شعله‌ور بود و آتش در حال گسترش به طبقات بالایی و خودرو‌های مجاور بود.

ملکی گفت: دود بسیار غلیظی طبقات بالایی ساختمان را پر کرده بود و نفرات زیادی از جمله زنان خانه‌دار و کودکان در طبقات بالایی محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش‌نشان‌ها با رسیدند به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند و همزمان با خاموش کردن آتش اقدام به خارج کردن ساکنان از داخل ساختمان کردند.

وی بیان کرد: آتش‌نشان‌ها توانستند در مجموع ۲۰ نفر را سالم از داخل ساختمان خارج کنند و فقط دو نفر از ساکنان ساختمان دچار دود گرفتگی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

ملکی گفت: در حال حاضر آتش خاموش و آتش نشان‌ها در حال لکه گیری هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.