سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولان از مدارس صیدون

سرپرست اداره آموزش و پرورش صیدون از بازدید مدارس این منطقه توسط جمعی از مسئولان خبر داد.

آژند، مدیر آموزش و پرورش صیدون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جمعی از مسئولان از مدارس در حال ساخت و در دست تعمیر صیدون بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: زمین در نظر گرفته شده برای احداث دبستان ۲ کلاسه شهید احذر برترکیده در روستای واجل مورد بررسی قرار گرفت و پیمانکار این آموزشگاه نیز معرفی شد.

آژند بیان داشت: در ادامه از روند ساخت دبستان‌های ۲ کلاسه روستای سردره و ۳ کلاسه روستای آبگرمک بازدید به عمل آمد. این مدارس ۲ هفته پیش کلنگ زنی و تا الان پی ریزی شده است.

مدیرآموزش و پرورش صیدون گفت: دبستان شهید اخواست حدود ۱۰ سال پیش شروع به کار شده ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما به دلیل ۴۸ شدن پیمانکار نیمه کاره رها شده و با پیمانکار تسویه حساب شده است. این مدرسه قرار است بار دیگر به زودی به مناقصه گذاشته شده و کار آن از سر گرفته شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه شکاف ایجاد شده مدارس مخروبه و وضعیت مطلوب آنقدر زیاد است که می‌بایست به صورت جهادی و شبانه روزی کار کرد تا رفع محرومیت شود و مدرسه خانه دوم دانش آموزان بوده و آسایش و امنیت دانش آموزان باید در این مکان به طور کامل تامین شود و از این رو سرمایه گذاری در این عرصه اولویت دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.