سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی در سمنان:

بیش از ۸۰۰ رشته در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تصویب‌شد

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بیش از ۸۰۰ رشته خاص در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تدوین و تصویب‌شده شده که این رشته‌ها هرچند سال یک‌بار موردبازنگری مجدد قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید احمدرضا پیش‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سمنان گفت: بیش از ۸۰۰ رشته خاص در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تدوین و تصویب‌شده که این رشته‌ها هرچند سال یک‌بار موردبازنگری مجدد قرار می‌گیرند و  قانون‌گذار اجازه تعریف رشته‌های جدید، خاص و تخصصی را به دانشگاه علمی کاربردی داده است.

پیش‌بین بابیان اینکه توسعه همکاری‌های بین‌المللی در خصوص آموزش‌های مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: افزایش انجمن‌های علمی در داخل هم‌راستا با این سیاست دانشگاه علمی و کاربردی دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی بابیان اینکه مراکز بین‌المللی دانشگاه جامع توسعه می‌یابند، تأکید کرد: به دنبال ایجاد مراکز دانشگاهی در کشورهای منطقه و همسایگان ایران اسلامی هستیم.

وی بابیان اینکه هر دانشجو می‌تواند در هر نیمسال ۵۰۰ هزار تومان وام دانشجویی دریافت کند، بیان کرد: این امکان با جذب ۱۱ میلیارد تومان اعتبار توسط دانشگاه علمی کاربردی محقق شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه افزایش رشته‌های کاردانی را یک سیاست این دانشگاه دانست و تأکید کرد: این دانشگاه به دنبال تغییرات آموزشی و سیاست‌های جدید است که در آن محدودکردن رشته‌های کارشناسی و افزایش رشته‌های کاردانی به عنوان یک اولویت در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / گ

حضور معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.