سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان اعلام کرد؛

مصرف ۸ میلیارد و ۸۴۷ میلیون مترمکعب گاز طی ۹ ماهه امسال

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هشت میلیارد و ۸۴۷ میلیون مترمکعب گاز طی ۹ ماهه امسال در خراسان رضوی مصرف شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سیدحمیدفانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: میزان مصرف گاز در ۹ ماهه اول سال گذشته، هشت میلیارد و ۱۲۸ میلیون مترمکعب بوده که این مهم نشانگر افزایش ۹ درصدی مصرف گاز در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی افزود: در این مدت سه میلیارد و ۳۲۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از مجموع مصرف کلان استان تحویل بخش نیروگاهی شده که این رقم معادل ۳۸ درصد مصرف را تشکیل می‌دهد.

فانی گفت: استان خراسان رضوی با ۳۱ هزار و ۳۲۵ کیلومتر شبکه گاز و دو میلیون و ۲۰۹ هزار و ۸۴۴ مشترک به ترتیب رتبه‌های اول و دوم این حوزه را در کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: پیش بینی‌های لازم برای تامین حداکثری انرژی گرمایشی گاز مشترکین اندیشیده شده و امیدواریم شهروندان نیز با مدیریت مصرف ایمن و بهینه، زمینه خدمت رسانی مطلوب را برای خادمان خود فراهم کنند.

وی با اشاره به ضریب نفوذ ۹/۹۹ درصدی گاز در بخش شهری و ۸۵ درصدی در حوزه روستایی گفت: بطور میانگین سالانه ۱۱ و نیم میلیارد مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف می‌شود که این رقم معادل ۶ درصد مصرف گاز کل کشور است.

انتهای پیام //م. ص



مصرف گاز در استان خراسان رضوی طی ۹ ماهه گذشته

برچسب ها: گاز ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.