سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه دوم بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: این استان پس از کرمانشاه رتبه دوم کشور را در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا پناه افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال روستایی هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال بوده که استان بوشهر با حدود دو هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال طرح مصوب، ۲۸ درصد بیشتر از سهم ابلاغی خود اعتبار دریافت کرد.

مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهربیان کرد: در بخش تسهیلات حمایتی نیز ۷۶۰ میلیارد ریال سهمیه استان بوشهر است که تاکنون مدارک لازم برای پرداخت ۶۱۰ میلیارد ریال به بانک‌ها ارسال و حدود ۹۰ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال  تسهیلات پرداخت شده است.

پناه ادامه داد: در این بخش حوزه‌های، کشاورزی، خدمات و صنعت با دریافت ۷۴، ۱۸ و ۸ درصد، بیشترین میزان دریافت تسهیلات را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در بخش مشاغل خانگی هم سهم استان بوشهر ۱۸۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده که صد میلیارد ریال آن به حساب متقاضیان واریز شده است.

انتهای پیام/ک

پرداخت هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال زا در روستاهای بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.