سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:

۱۱۳ مدرسه در آران و بیدگل به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: ۱۱۳ مدرسه در آران وبیدگل از محل اعتبارات آموزش و پرورش و همچنین کمک خیرین به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد معدندار اظهار کرد: ۱۱۳ آموزشگاه در آران وبیدگل از محل اعتبارات آموزش و پرورش و همچنین کمک خیرین به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند.

وی افزود: با کلاس‌های هوشمند شده امسال ، می‌توان گفت که بیش از ۸۰ درصد مدارس ما به سیستم هوشمند مجهز شدند که این میزان می‌تواند در افزایش کیفیت آموزشی موثر باشد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به تاثیر هوشمند سازی مدارس در بهبود کیفیت آموزشی بیان کرد: با تجهیز مدارس به سیستم هوشمند زمینه برای تنوع در آموزش یادگیرندگان و همچنین بروز استعداد‌های خاص دانش آموزان فراهم می‌شود.

وی هوشمند سازی مدارس را شامل کلاس‌های مجهز به سیستم دیتا شو و سایت‌های کامپیوتر مجهز عنوان کرد و گفت: تمامی مدارس تازه احداث شده نیز توسط نوسازی استان و خیران به سیستم هوشمند مجهز شدند.

معدن دار با اشاره به برنامه ریزی یکی از خیران آران و بیدگلی برای ایجاد مرکزی بهداشتی و درمانی برای رسیدگی به وضعیت دندان دانش آموزان ابتدایی در محدوده محیط آموزشی خیر ساز خود در سفید شهر گفت: این مرکز دندان پزشکی به همت خیر گرانقدر حسین برزویی در آموزشگاه بهاران ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/ت

تاثیر هوشمندسازی مدارس بر افزایش کیفیت آموزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.