سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کارداجین؛ مستند گونه و روایی است

محمد میرعلی اکبری کارگردان گفت:«کارداجین» دارای یک نمایشنامه مستند و ۱۴ شخصیت است که به صورت روایی ماجرایی را برای تماشاگران تعریف می‌کند.

محمد میرعلی اکبری کارگردان و نویسنده نمایش «کارداجین» در خصوص این نمایش به خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: «کارداجین» دارای یک نمایشنامه مستند و ۱۴ شخصیت است که به صورت روایی ماجرایی را برای تماشاگران تعریف می‌کند.برای این نمایش از حالت‌های تئاتر مستند استفاده کردم.

وی با بیان اینکه این نمایش از یک کارگاه ایده تا اجرا شکل گرفت، گفت: یک گروه ۱۴ نفره برای بازی در این نمایش انتخاب شدند که تقریبا ۱۲ نفر آن‌ها برای اولین بار به روی صحنه می‌روند.

میرعلی اکبری ادامه داد:بنده به مدت ۶ ماه با این دوستان کار و تمرین کردم و بر اساس هر بازیگر یک شخصیت طراحی کردم.

کارگردان «کارداجین» با بیان اینکه این نمایش در بازه زمانی ۲۲ آذر تا ۷ دی در تماشاخانه همای سعادت اجرا داشت، در خصوص اجرای دوباره این اثر نمایشی گفت: قرار بر این بود ما ۳۰ اجرا داشته باشیم.

وی با تشریح بخش های مختلف اجرا گفت: ۱۵ اجرا در تماشاخانه همای سعادت داشتیم چرا که این آموزشگاه مجری طرح و برگزار کننده کارگاه‌های ایده تا اجرا بود. در اجرای اول از این نمایش استقبال خوبی شد از این رو ۱۵ اجرا هم در تماشاخانه مهرگان خواهیم داشت.

وی در خصوص پیش بینی خود از استقبال مخاطبان در این دوره اجرا تصریح کرد: فکر می‌کنم استقبال مخاطبان در مهرگان خوب باشد چرا که در مرکز شهر قرار دارد از این رو دسترسی برای تماشاگران آسان است.

 لیلی ابراهیم زاده، فرشید حاجیان، ستاره حبیبی، سحر حسامی، محسن خانی، عطیه رضایی، سحر روهینا، پریسا سجودی، اکرم سلمان، متین شهبازی، عسل عبیری، کسری کاریان، کامیار گرامی، ملیکا محمدصادق، محمد منفرد در این نمایش بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از مجری طرح: موسسه همای سعادت، مشاور پروژه: سعید دولتی، طراح لباس: پریسا سجودی، طراح پوستر و بروشور: رضا کهنمویی، موسیقی: علیرضا دزفولی، گروه کارگردانی: فرشید حاجیان، کسری کاریان، ملیکا محمدصادق، دستیار دوم کارگردان: عسل عبیری.

گفتنی است نمایش «کارداجین» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری ۱۳ تا ۳۰ دی ماه در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

استقبال خوب مردم از «کارداجین»

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.