سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساوه شمشکی: بهمن ماه میزبان مسابقات پارااسکی آسیا هستیم/خوشحالم که تعداد ورزشکاران این رشته رو به افزایش است

رئیس انجمن اسکی معلولان و جانبازان گفت: در بهمن ماه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات کاپ آسیایی پارااسکی را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی معلولان و جانبازان کشور در افتتاح پیست اسکی دیزین اظهار کرد: در بهمن ماه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات کاپ آسیایی پارااسکی در رشته های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی را برگزار می کنیم و از 12 تا 18 بهمن ایران میزبان این مسابقات خواهد بود.

او در ادامه افزود: تا سال 94 ما تنها یک ورزشکار به نام صادق کلهر را در پارااسکی داشتیم اما امروزه بیش از 30 پارارااسکی کار در ایران داریم. این ورزشکاران افراد نابینا، کم بینا و کسانی که از لحاظ جسمی دچار مشکل هستند را شامل می شود.

اردوی این ورزشکاران از روز شنبه در پیست اسکی دیزین شروع شده است و مرحله ی اول اردو را در این پیست برگزار کردیم تا ورزشکاران برای مسابقاتی که در بهمن ماه در پیش داریم آماده شوند. امیدوار هستیم که تعداد ورزشکاران را بیشتر کنیم و همین جا از تمامی معلولان و جانبازانی که علاقه به اسکی دارند دعوت می کنیم به تیم ملی ما بپیوندند.


بیشتر بخوانید:

رقابت‌های پارا اسکی کاپ آسیا/ صادق کلهر به نشان نقره دست یافت

امضای تفاهم نامه فدراسیون های اسکی و جانبازان و معلولین

سفر قهرمان اسکی جهان به ایران


انتهای پیام/

اظهارات رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.