سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)؛

شبکه مفسدان اقتصادی و سوء‌استفاده کنندگان از ارز دولتی شناسایی و منهدم شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از شناسایی، انهدام و دستگیری ۱۱ نفر از سوء استفاده کنندگان ارز دولتی خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از شناسایی، انهدام و دستگیری ۱۱ نفر از عناصر اصلی شبکه‌ای از مفسدان اقتصادی و سوء استفاده کنندگان ارز دولتی را شناسایی در استان کردستان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در شرایط حساس اقتصادی و لزوم برنامه ریزی دقیق در استفاده از ذخایر ارزی، این شبکه معادل ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ارز دولتی را به بهانه واردات کالا‌های ضروری مردم از کشور خارج و در برخی از کشور‌ها سرمایه‌گذاری کرده اند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در دام افتادند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این شبکه ارز مورد اشاره را با استفاده از کارت‌های بازرگانی شرکت‌های صوری و با جعل پیش‌فاکتور برای ثبت سفارش واردات کالا‌های ضروری و همچنین با پرداخت رشوه از بانک‌های مختلف دریافت کرده است و با عدم انجام تعهدات ارزی و استفاده از ترفند‌های مختلف، مانع از اجرای اقدامات قانونی بانک‌ها در پیگیری اعتبارات ارزی شدند.

وزارت اطلاعات به عموم مردم شریف ایران توصیه می‌کند موارد سوء استفاده مالی به ویژه درحوزه ارز دولتی را از طریق تلفن ۱۱۳ به ادارات کل اطلاعات استان خود اطلاع دهند تا با اقدام به موقع از گسترش آثار سوء اقدامات مجرمانه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۱:۰۴ ۱۰ دی ۱۳۹۷
درود وخداقوت به شماسربازان گمنام امام زمان؛خدایی نیروهای امنیتی خوب دارند فعالیت میکنندو دست این ها را رومیکنند.کارشون درسته ؛خواهشم ازقوه قضائیه این هست که سخت باهاشون برخوردکنه تا حساب کار دست دیگران بیاد تااز این غلطا نکنند.
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۰ دی ۱۳۹۷
من یکیومیشناسم که دیروزشصت میلیون طلا خرید.ماهیای قبل هم همینطور.چرا سراغش نمیان.لطفا پیگیر پیامم بشید
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۰ دی ۱۳۹۷
منهدم شدن آمااااااااااااااااااااااااااا ... قیمت ها پایین نیامدند و نمیایند
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
ساکت میخواستی موقع انتخابات یاد اینا باشی
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۰ دی ۱۳۹۷
با تشکر از خادمین ملت شریف ایران ، اگر ممکن است بفرمایید قبل از انهدام آن باند ، چه میزان از منابع ارزی توسط همین مفسدین اقتصادی منهدم شده ؟!!!!!
مسلما" ، به این ساده گیها کسی نمیتواند بگوید! چون زیانهای اقتصادی کشور در این رابطه بسیار است، بخشی مستقیم و بخشی غیر مستقیم !!!!!
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ دی ۱۳۹۷
عاقبت اين ارز دو يا چند نرخي!!! همين است. يعني گسترش نظام سرمايه داري و بدبختي قشر عظيم كارگري!
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۰ دی ۱۳۹۷
با سلام . تا این پدیده در جامعه ما است که بر خلاف کشورهای پیشرفته محل خرج وام دریافتی از بانکها را، وام گیرنده تعیین می کند و او هر کجا صلاح ببیند .استفاده کند . امکان هدایت سرمایه ای مردم بطرف تولید بسیار دشوار است .لذا می بینم براحتی جلوی چشم مدیران و بازرسان بانکها . وام برای احداث واحد تولید ی به واردات هدایت می شود . و چندین سال می گذرد ولی خبری از کارخانه و یا واحد تولیدی نیست .و فقط سوله و قطع زمین انها نمایان می باشد . تجربه می گوید تا نظام بانکی اصلاح نشود و تخلفات ان با قانون پول شویی گرفته نشود . مشکل بیکاری و فرار سرمایه ها چه پولی و فکری و چه متخصص در جامعه زیاد خواهد بو د
ملکوت
۱۳:۵۰ ۱۰ دی ۱۳۹۷
درود بر شما باد سربازان امام زمان ع .این مفسدین اعدام کنید .
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ دی ۱۳۹۷
درود بر سربازان گمنام ، انشاالله که شما ریشه دلالان را هم بکنید
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
اصلش ان شاءالله است