سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل میراث فرهنگی اردبیل با دستگاه قضایی سازنده و مطلوب است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تعامل میراث فرهنگی اردبیل با دستگاه قضایی سازنده و مطلوب است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ظهر امروز در دوره آموزشی ضابطین قضایی یگان حفاظت میراث فرهنگی اردبیل تصریح کرد: دستگاه قضایی در صیانت از آثار تاریخی و پرونده های قضایی مرتبط همکاری مطلوبی با ما داشته است.

وی با تاکید به تلاش اداره کل میراث فرهنگی در صیانت از آثار تاریخی با وجود کمبود امکانات، افزود: انتظار ما حمایت دستگاه قضایی در فرهنگ سازی و جذب مشارکت مردمی در صیانت از آثار تاریخی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تعداد کارکنان یگان حفاظت را 22 نفر برشمرد و افزود: این تعداد از عرصه های تاریخی و هشت موزه استان حفاظت می کنند که لازم است با صدور کارت ضابطان قضایی نسبت به بهبود عملکرد این افراد اقدام کرد.

وی همچنین حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری را قابل تقدیر دانست و گفت: لازم است برخی موانع سرمایه گذاری رفع شود چرا که متاسفانه پاسخگویی دستگاه ها به استعلامات ماه ها به طول می انجامد تا جایی که برخی سرمایه گذاران منصرف می شوند.

فلاحی افزود: همچنین انتظار می رود دادستانی در ساماندهی ساخت و سازها در محورهای گردشگری استان و رفع اغتشاشات بصری یاریگر ما باشد.

وی همچنین خواستار ساماندهی حریم پل تاریخی هفت چشمه اردبیل شد و گفت: حریم پل جهت صیانت مشخص شده و به دستگاه قضایی نیز ابلاغ شده است.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: متاسفانه برخی اغتشاشات بصری در حریم پل مشاهده می شود که رفع آن نیازمند ورود به هنگام دستگاه قضایی است و انتظار ما حمایت دستگاه قضا جهت صیانت از آثار تاریخی استان است.

انتهای پیام/ع

تعامل میراث فرهنگی با دستگاه قضایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.