سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاحیه مزرعه پژوهشکده تحقیقاتی زعفران در گلباف

با پیگیری نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مزرعه پژوهشکده تحقیقاتی زعفران گلباف که با مشارکت دانشگاه تربت حیدریه در بخش گلباف افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : چندی پیش با پیگیری انجام شده و تفاهم نامه همكاری بين شورای اسلامی گلباف و پژوهشكده ملی زعفران دانشگاه تربت حيدريه، در راستای كاشت اصولی و ارگانيك زعفران، مبلغ ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در اختیار کارشناسان متخصص کشت زعفران قرار گرفت تا کشت اصولی و ارگانیک زعفران رابه مردم گلباف آموزش دهند.

وی افزود : با حضور چندین دوره متخصصان و کارشناسان کشت زعفران به گلباف در جهت کاشت اصولی و ارگانیک زعفران، مزرعه تحقیقاتی پژوهشکده زعفران گلباف افتتاح تا آموزش های تئوری و علمی به مردم شهر گلباف داده شود و آغاز تحولی عظیم در جهت اشتغال جوانان و رونق کسب و کار در این شهر باشیم.

زاهدی با اشاره به اینکه یکی از محصولات شهر گلباف زعفران است ، گفت : زعفران از جمله محصولاتی است که با سرمایه اندک ولی با سوددهی بالا میتوان شروع به کار کرد و در حال پیگیری هستیم که شهر گلباف را تبدیل به قطب زعفران در جنوب شرق کشور کنیم و ان شاالله با یاری خداوند و کمک مسئولین این کار محقق خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود : مردم شهر گلباف می توانند جهت آموزش و سرمایه گذاری در این بخش اقتصادی به شورای اسلامی شهر گلباف مراجعه نمایند و درصورت هرگونه مشکلی می توانند به دفتر ارتباطات مردمی مراجعه نمایند.


انتهای پیام/س

 

حرکت گلباف به سمت قطب زعفران در جنوب شرق کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.