سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از پربازدید‌ترین ویدئوهای سال ۲۰۱۸ از نگاه رویترز

ویدئویی از محافظت عجیب تیم حفاظتی رهبر کره شمالی در هنگام ورود به محل ملاقات با رییس جمهور کره جنوبی به عنوان یکی از پربازدیدترین ویدئوها در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رفتار عجیب تیم محافظت رهبر کره شمالی در حین دیدار با رییس جمهور همسایه جنوبی این کشور بار‌ها و بار‌ها مورد تحلیل و بررسی کارشناسان مسائل حفاظت از شخصیت‌ها قرار گرفته و جنجال‌های زیادی را به پا کرده است.

سال گذشته رهبر کره شمالی با تغییر رویه بسیار بزرگ اتفاقی کم سابقه و یا حتی بی‌سابقه را در تاریخ شبه جزیره کره رقم زد و سبب شد میلیون‌ها انسان در سراسر جهان توجه خود را به این منطقه جلب کنند. این دیدار تاریخی حواشی بسیاری نیز با خود داشت. تعدادی از این حاشیه‌ها طبق برنامه‌ریزی قبلی توسط سران دو کشور کره جنوبی و کره شمالی رقم خورد که از این جمله می‌توان به عبور کردن از سکویی کوتاه دقیقا در محل مرز دو کشور اشاره کرد.

این قدم‌های کوچک رهبران دو کشور همچون گام‌هایی بزرگ در آغاز فصلی جدید بین دو کره تلقی شد. اما آنچه که بیش از هر چیز مورد توجه کاربران فضای مجازی و حتی بینندگان تلویزیونی قرار گرفت، اتفاقی عجیب در حین ورود خودرو کیم جونگ اون به محل تعیین شده برای ملاقات با رهبر کره جنوبی بود.

ویدئوی لحظه ورود رهبر کره شمالی و رفتار عجیب تیم حفاظتی او در حین حضور در خودرو به عنوان یکی از پربازدیدترین ویدئوها سال ۲۰۱۸ از سوی کاربران فضای مجازی انتخاب شد. با اینکه هیچگاه علت چنین رفتاری از جانب محافظ‌های رهبر کره شمالی اعلام نشد، ولی میلیون‌ها کاربر فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی را نسبت به این رفتار از خود نشان دادند.

در ادامه یکی از پربازدید‌ترین ویدئوهای سال  ۲۰۱۸ در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: سبک خاص مردم کره جنوبی برای ابراز علاقه به کیم جونگ اون +فیلم


انتهای پیام/

یکی از برترین ویدئوهای سال ۲۰۱۸ از سوی کاربران فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.