سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۰۴ فقره تجاوز به حریم جاده‌های خراسان شمالی

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۰۴ مورد تخلف تجاوز به حریم راه‌های استان شناسایی و با آن برخورد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی پرتونیا رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت برخورد با بیش از ۵۰ مورد تخلفات تجاوز به حریم جاده ها، منجر به قلع و قمع شده است.
وی افزود: حفظ حریم برای توسعه راه در آینده و همچنین ارتقای ایمنی راه حائز اهمیت است.
پرتو نیا گفت: این اداره کل در راستای وظایف خود و قانون ایمنی راه و راه آهن با هماهنگی مراجع ذیصلاح اقدامات لازم را برای صیانت از حریم راه و رفع تعرضات انجام می‌دهد.
پرتونیا اجرای بیش از هزار کیلومتر خط کشی، نصب ۱۵ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو‌های اخطاری و انتظامی مسیر نما و جهت نما، نصب ۱۵۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی و نصب ۴.۵ کیلومتر حفاظ ایمنی و گارد ریل دو موج را از اقدامات امسال برای ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای استان عنوان کرد.
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تعمیرات ۱۴.۵ کیلومتر حفاظ ایمنی، نصب ۵۰۰ متر نیوجرسی، ارتقای شیب شیروانی حاشیه راه‌ها به طول ۵۰۰ کیلومتر از اقداماتی است که امسال در راهداری استان انجام شده است.
انتهای پیام/ط


نصب بیش از ۱۵ هزار عدد تابلو‌های اخطاری و انتظامی مسیر نما در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.