سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعات آلیاژی تولید شده در اسفراین با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند

مدیر عامل شرکت آذین فورج اسفراین گفت: قطعات آلیاژی تولید شده در واحد‌های تولیدی شهرستان اسفراین با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علیزاده مدیر عامل شرکت آذین فورج اسفراین با اشاره به فعالیت واحد تولیدی آذین فورج در شهرستان اسفراین گفت: شرکت آذین فورج بزرگترین شرکت بخش خصوصی در خراسان شمالی است که در مجاورت مجتمع صنعتی اسفراین واقع شده و ظرفیت تولید سالیانه آن ۲۰ هزار تن انواع قطعات صنعتی است.

وی افزود: این شرکت با دارا بودن ۱۵ خط تولیدی فورج سبک و سنگین قریب به ۶۰ دستگاه تراش، فرز و بورینگ CNC، معمولی، سنگین و نیمه سنگین در راستای بهبود کیفیت محصولات گام برداشته است.

علیزاده گفت: فورج سبک و سنگین در تمامی صنایع ، تولید لوله جدار ضخیم و بدون درز ، تولید سیلندر ، انواع رینگ ، لوله‌های آلیاژی و زنگ نزن ، ماشینکاری و سوراخکاری عمیق ، ماشینکاری و مونتاژ قطعات خودرو و تسمه ارت ضد سرقت از اهم تولیدات و فعالیت‌های این شرکت است.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که توسط این شرکت انجام می‌شود ماشین کاری و سوراخکاری قطعه ۶۰ تنی مربوط به یک آپ رول شرکت فولاد مبارکه است، این قطعه دارای ۵ ممیز ۳ متر طول و یک ممیز ۶ متر قطر بوده که تا پیش از آن این قطعه از کشور‌های خارجی وارد می‌شده است.

وی گفت: صنعتگران این شرکت پس از چهار ماه تلاش و کار مستمر موفق به انجام عملیات سوراخکاری این قطعه شدند که این اقدام نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه بی سابقه بوده و موجب جلوگیری از خروج ۳۲۰ هزار دلار ارز از کشور شده است.

مدیر عامل شرکت آذین فورج اسفراین افزود: از سوی دیگر این شرکت توانسته نیاز بسیاری از صنایع مختلف به ویژه صنایع پالایشگاهی ، نیروگاهی ، پتروشیمی ، نفت ، گاز و تاسیسات به لوله‌های فولادی و زنگ نزن برخی اتصالات را بر طرف سازد و در همین راستا موفق به تولید با کیفیت‌ترین لوله‌های فولادی خاص و برخی اتصالات از قبیل: انواع فلنج ، کوپلینگ ، انواع کاهنده ، درپوش و  . . . نیاز صنایه زیربنایی در این بخش را تامین کند.

انتهای پیام / ب / ایسنا


تولید سالیانه ۲۰ هزار تن انواع قطعات صنعتی در شرکت آذین فورج اسفراین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.